Opći uvjeti poslovanja
Poslovanje funkcionira u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka GZS-a i međunarodnih kodeksa za e-trgovinu.Zakon o zaštiti potrošača Republike Slovenije (Zakon o varstvu potrošnikov - Uradni list RS, br. 98/04 ) https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2004-01-4288?sop=2004-01-4288
Uvjeti poslovanja određuju uvjete kupovine putem e-trgovine Toner123.hr, koja je dostupna na http://www.toner123.hr poveznici (u tekstu "web stranica") i kojom upravlja AKREDON d.o.o. (u tekstu "pružatelj usluga").
SKLAPANJE UGOVORA
Kupoprodajni ugovor između tvrtke AKREDON d.o.o (registracijski broj, adresa) i kupca nalazi se na web stranici https://www.toner123.hr. Sklapa se u trenutku kada tvrtka AKREDON d.o.o. kupcu pošalje prvu elektroničku poruku o potvrdi njegove narudžbe. Od tog trenutka sve cijene i drugi uvijeti fiksirani su i vrijede za tvrtku AKREDON d.o.o. kao i za kupca.
Kupoprodajni ugovor (tj. prva e-poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se elektroničkim putem na serveru AKREDON d. o. o. i kupcima je dostupan putem "moj račun" i e-maila.
Prije kupovine preko web stranice, molimo vas da pročitate:
- naše uvjete i odredbe
- našu politiku privatnosti koja se odnosi na zaštitu vaše privatnosti i zaštitu osobnih podataka.
Korištenjem web stranice korisnik prihvaća i pristaje na sve odredbe ovih uvjeta i odredbi, koje uključuju i sve poveznice kao komponente, te potvrđuje kako je upoznat s politikom privatnosti.
Bitna svojstva robe, cijene, uključujući sve poreze i druge dužnosti te informacije o načinu plaćanja i isporuke vrijede u trenutku konačne potvrde narudžbe. Podaci o vremenu isporuke vrijede u trenutku konačne potvrde. U slučaju bilo kakve promjene datuma isporuke, prodajni savjetnici iz pozivnog centra pravodobno će obavijestiti.
Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a i trošak poštarine vidljivi su u košarici pred završetkom narudžbe. Nakon sto robu narućite bit čete obaviješteni o svim informacijama o vašoj online narudžbi na adresu e-pošte koju ste naveli u košarici prilikom unosa podataka, u isto vrijeme kada ste robu naručili. Ne primite li mail, postoji mogućnost, da ste naveli pogrešnu adresu e-pošte. U tom slučaju molimo vas, da nas kontaktirate:
- pišete na e-adresu: info@toner123.hr ili
- nazovete na broj telefona: 095 392 793 2
1. Konačna potvrda narudžbe
Narudžba se konačno potvrđuje kada nakon narudžbe putem interneta korisnik primi e-mail s detaljima svoje narudžbe i obavijest da je narudžba prihvaćena i potvrđena od strane korisnika na proslijeđenoj e-mail adresi unesenoj u trenutku narudžbe.
Ako korisnik želi izvršiti bilo kakve promjene ili otkazati čitavu narudžbu nakon narudžbe, to može učiniti putem e-maila na info@toner123.hr .
2. Dostupnost informacija (sažetak zakonodavstva)
Pružatelj se obvezuje pružiti kupcu sljedeće podatke u svakom trenutku:
- identitet tvrtke (ime i sjedište, matični broj)
- podatke za kontakt koji korisniku omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, adresa)
- bitne karakteristike robe ili usluge (uključujući postprodajne usluge i jamstva)
- dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga koji se nude na web stranici trebali bi biti dostupni u razumljivom roku)
- uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke)
- sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene, također trebaju pokazati jesu li već uključeni porez i troškovi dostave)
- način plaćanja i dostave
- vremenska valjanost ponude
- razdoblje u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjeti odustajanja; osim toga, košta li i koliko kupca povrat proizvoda,
- pojašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve detalje o kontaktu ili službi za korisnike.
3. Identitet tvrtke i podatke za kontakt
- Adresa e-pošte: info@toner123.hr (korisnici trebaju poslati e-poštu za sve prigovore, komentare, pitanja ili izjave)
- OIB: 33207181680
- Matični broj: 6461972000
- PDV identifikacijski broj: SI-73078492
- Upisano: Registar Okružnog suda u Kranju, Slovenija, s brojem 2013/40204
4. PROCES KUPNJE
I. Odabir proizvoda
Na web stranici www.toner123.hr odaberite proizvod i kliknite na vezu ''kupi''. Sustav vas obavještava da je proizvod uspješno dodan u vašu košaricu. Da biste nastavili kupovati, kliknite lijevu vezu 'Nastavi s kupovinom'' i vratite se u internetsku trgovinu.
Da biste dovršili kupnju, kliknite desnu vezu ''Zatvori narudžbu! '' i sustav će vas dovesti do košarice.
II. Uklanjanje proizvoda iz košarice
Na web stranici www.toner123.hr u gornjem desnom kutu, nalazi se ikona košarice u kojoj (nakon klika na ikonu) korisnik može vidjeti proizvode koje je dodao u svoju košaricu dok je pregledavao internetsku trgovinu.
Da biste uklonili određeni proizvod iz košarice, morate kliknuti na ikonu košarice i nakon toga na križ 'ukloni artikl'. Da bi dodao određeni proizvod u košaricu, korisnik mora kliknuti na vezu "Nastavi s kupovinom". Klikom na ovu vezu vraća se u internetsku trgovinu.
III. Košarica za kupovinu
Da biste dovršili narudžbu, morate ispuniti potrebna polja.
I. Podaci o računu
Morate navesti potrebne podatke za kontakt, koji su označeni crvenom zvjezdicom (ime, prezime, adresa e-pošte, adresa, mjesto, poštanski broj i telefonski broj) koji su nam potrebni da bismo potvrdili i dovršili narudžbu te isporučili proizvod. Morate unijeti barem jedan valjani broj telefona.
Obrazac vam omogućava kreiranje računa i pohranjivanje podataka prilikom sljedećeg naručivanja.
Također vam daje mogućnost slanja na drugu adresu.
II. Način isporuke
DPD.
III. Način plaćanja
Birate između 4 načina plaćanja: Plaćanje po isporuci, paypal, kreditnom karticom ili plaćanje po predračunu.
5. Pregled naloga
Vidjet ćete proizvode koje ste dodali u košaricu dok ste pregledavali internetsku trgovinu. Cijena proizvoda, način isporuke, trošak poštarine, vrijednost PDV-a i ukupni trošak plaćanja mogu se vidjeti u vašoj košarici prije nego što dovršite narudžbu..
IV. Dovršetak narudžbe
Korisnik može pregledati navedene podatke o isporuci, način plaćanja koji je odabrao i sadržaj košarice. Korisnik potvrđuje narudžbu klikom na dugme "Nastavi Prema Blagajni". Ako je narudžba uspješno dovršena, tekst "Vaša narudžba je prihvaćena" bit će vam prikazan na web mjestu. Hvala vam što kupujete u našoj internetskoj trgovini i preporučujemo je u budućnosti! Broj vaše narudžbe je: . . . . . . . . . . . . .
Na vašu e-mail adresu poslat ćemo vam potvrdnu poruku sa svim detaljima o kupnji'.
V. Konačna potvrda narudžbe
Nakon narudžbe korisnik će primiti e-mail s detaljima svoje narudžbe, a time obavijest da je narudžba prihvaćena i potvrđena na proslijeđenu e-mail adresu unesenu u trenutku narudžbe.
Tekst poruke e-pošte glasi 'Zdravo, ime i prezime. Potvrđujemo i zahvaljujemo vam na vašoj narudžbi u internetskoj trgovini Toner123.hr. Čim bude vaša narudžba poslana, obavijestit ćemo vas. Postupak obrade naloga možete pogledati ovdje. Status svoje narudžbe možete provjeriti prijavom na svoj račun.
Za sva pitanja o vašoj narudžbi obratite nam se putem e-maila info@toner123.hr ili nas nazovite telefonom na 095 392 793 2 (od ponedjeljka do petka između 10:00 i 14:00 sati). Informacije o vašoj narudžbi možete pronaći u nastavku. Hvala vam na narudžbi.
Korisnik je obaviješten primljenom elektroničkom obavijesti da ćemo ga prije slanja narudžbe obavijestiti o predviđenom datumu isporuke naručene robe.
VI. Otkaz narudžbe prije isporuke
Ako korisnik nakon narudžbe želi izvršiti bilo kakve promjene ili u cijelosti otkazati narudžbu, to može učiniti putem e-maila na info@toner123.hr .
6. Cijene
Sve cijene navedene na web stranici predstavljaju konačnu cijenu s PDV-om.
Na stranici gdje se nalazi narudžbenica navedena je cijena proizvoda s uključenim PDV-om i troškom dostave/poštarine.
Cijene vrijede u trenutku sklapanja ugovora i nemaju unaprijed određenu vrijednost.
Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca sklapa se u trenutku kada ugovor odobri ponuditelj. Od toga trenutka sve cijene i drugi uvjeti postaju fiksni i primjenjuju se kako na pružatelja usluga tako i na kupca.
Način plaćanja vrši se s predujmom ili gotovinom u trenutku preuzimanja.
Pružatelj usluga izdaje račun kupcu na trajnom mediju, s lošim troškovima i uputama kako odustati od kupnje i vratiti proizvode ako je potrebno i moguće.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se elektroničkim putem na poslužitelju pružatelja usluga i dostupan je kupcu u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu.
U samom opisu proizvoda može doći do greške. Zadržavamo pravo promjene cijene proizvoda bez prethodne najave.
7. Multimedijski sadržaj
Na web stranici toner123.hr možete pronaći glavne informacije o proizvodu. Podaci o broju tiskanih stranica dobivaju se od proizvođača i općenito vrijede u slučaju pokrivenosti od 5% papira. Fotografije se dodaju kako bi se olakšalo predstavljanje (slike su simbolične). Iako pokušavamo pružiti točne fotografije prodajnih predmeta, sve fotografije treba uzeti u obzir kao simbolične. Fotografije ne pružaju svojstva proizvoda. Nijanse boja i izgled mogu se neznatno razlikovati od pravog stanja proizvoda.
8. Uvjeti plaćanja i načini plaćanja
Robu kupljenu putem web stranice toner123. si tvrtke AKREDON d. o. o. kupac plaća na jedan od sljedećih načina:
-
Predujam po proračunu (bez dodatnih operativnih troškova koji se naplaćuju pri preuzimanju u gotovini, pa ga preporučujemo kao najjeftiniji način plaćanja)
Naručenu robu možete platiti u svojoj banci ili online banci bankovnom doznakom na transakcijski račun PBZ d. o. o. IBAN: HR23 2340 0091 1700 1769 5 (račun otvoren banci PBZ d. d. ). Plaćanje se vrši na temelju primljenog e-maila ili predračuna nakon što izvršite narudžbu. Prilikom plaćanja navedite model i poziv na broj primatelja koji će nam omogućiti bržu obradu narudžbe. Rok isporuke počinje od dana uplate novca na naš račun. Narudžbe za koje dobijemo sredstva na naš račun do 12 sati bit će poslane istog dana. Narudžbe obrađujemo prema redoslijedu primljenih uplata na naš račun, tako da se stanje zaliha u trenutku primitka vaše uplate može razlikovati od stanja zaliha u vrijeme narudžbe i tako promijeniti datum isporuke. -
Plaćanje po isporuci u gotovini (dodatni trošak 1,00 EUR zbog operativnih troškova DPD-a)
Plaćanje po isporuci moguće je samo u gotovini. Stoga, u vrijeme preuzimanja, morate biti prisutni i imati dovoljno gotovine za plaćanje cijene. -
PayPal plaćanja (dodatni trošak od 1 EUR zbog operativnih troškova)
-
Plaćanje kreditnom karticom
Plaćanje kreditnom karticom moguće je putem platnog sustava Paywings. Više o kartičnom plaćanju i paywings možete pročitati na www.paywings.com
9. Pravo na odustajanje, povrat robe
U slučaju ugovora na daljinu, (koji se primjenjuje samo na fizičke osobe) potrošač ima pravo obavijestiti poduzetnika u roku od 15 dana od prihvaćanja robe, bez navođenja razloga svoje odluke u skladu s člankom 43. ZVPota. Jedini trošak za potrošača u vezi s povlačenjem je izravni trošak povrata robe. Molimo vas da nas pismenim putem obavijestite o planiranom povratku na e- mail info@toner123.hr . Potrošač mora vratiti robu u roku od 30 dana od prijavljene namjere odustajanja od ugovora. Otplatu plaćanja poduzeće mora izvršiti što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o povlačenju.
Primljenu robu kupac mora vratiti neoštetećenu, u istoj količini i u originalnom pakiranju, osim ako je roba uništena, neispravna, izgubljena ili u manjem iznosu bez krivnje potrošača.
Radi lakšeg razumijevanja prava na povrat proizvoda navodimo objašnjenje Tržišnog inspektorata (izvor: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
kod prava odustajanja treba napomenuti da je potrošač u mogućenosti da prekine ugovor iako sa artiklom nema nikakve greške. To je pravo potrošača po samoj prirodi ugovora – po sklapanju ugovora na daljinu. Pravo odustajanja nije stvar neznanja onoga što potrošač kupuje (u principu i kod ostalih stvari potrošač zna što naručuje), već samo pravo da razmotri svoju odluku u zakonskom roku i, ako je ta odluka bila ishitrena, da promijeni svoju odluku i odustane od ugovora.
Također treba napomenuti da sklapanje ugovora na daljinu potrošaču ne daje više prava nego sklapanje ugovora na klasičan način (to jest, posjetom trgovini). Stoga potrošač ne može i ne smije koristiti robu primljenu nepodudarno do povlačenja, jer to nije kupnja na testu gdje bi testiranje robe bilo uvjet za održavanje ugovora na snazi. Potrošač stoga može provesti pregled i test primljene robe samo u mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje stanja i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "testiranje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati uporabom robe, što znači da potrošač gubi pravo na odustajanje.
Pravo na odustajanje potrošaču ne daje više prava, već samo mogućnost preispitivanja njegove odluke o kupnji i nakon primitka robe te, ako je ta odluka bila ishitrena, mijenja njegovu odluku i povlači se iz ugovora, ali mu ne daje pravo na korištenje robe.
Web stranica Toner123.hr, zadržava pravo odbiti povrat novca oštećenog ili rabljenog proizvoda koji ne sadrži sve povezane artikle u trenutku povrata (kutija, račun, originalno pakiranje, neiskorišteni itd. ) na trošak pošiljatelja. Stoga vas molimo da proizvod tretirate ekonomično i pažljivo jer će nam to omogućiti da zamijenimo nekonkurentni proizvod ili vratimo vaš novac.
Cijena vraćenih artikala prenijet će se na vaš transakcijski račun, čiji broj trebate priložiti uz proizvod i zapis o žalbenom zapisniku, koji vraćate ili šaljete e-mailom info@toner123.hr.
PRIMILI STE OŠTEĆENU ROBU, ŠTO UČINITI?
U slučaju vidljivog oštećenja ambalaže ili robe, prigovor kupca pružatelju usluga ili dostavnoj službi mora se podnijeti odmah po primitku robe. Kupac takvu robu ne treba prihvatliti i pošiljku može odbiti.
10. Dostava i Troškovi dostave
Roba koja je na zalihi i naručena do 12 sati bit će isporučena još istog dana. Dostavu obavlja ugovorni partner - DPD. Dostava se u pravilu odvija od ponedjeljka do petka. Troškovi dostave su 2,90 €.
Besplatna dostava moguća je u slučaju kupovine iznad 50 € ili bilo kojeg od sljedećih proizvoda te kombinacija proizvoda, čak i u slučaju vrijednosti kupnje ispod 50 €:
- Komplet tonera,
- 2 tonera,
- Bubnja,
- Setova s 8 ili više tinti
- 2 kompleta tinti
- seta TZ (TZe) - trake
- 3 komada TZ (TZe) - trake
11. Jamstvo
Svi kompatibilni toneri i tinte u našoj ponudi imaju 3 godine jamstva, a sav originalni potrošni materijal (OEM) 1 godinu od dana kupnje. Jamstveni rok primjenjuje se na upotrebu proizvoda u skladu s uputama. Svi podaci o broju stranice valjaju za 5% pokrivenosti tekstualne stranice.
12. Pritužbe
U slučaju oštećenja proizvoda u razdoblju reklamacijskog roka, pridržavajte se sljedećih uputa i pravila:
-
Kvar na proizvodu prijavite u jamstvenom roku na info@toner123.hr ili nas nazovite na xxx kako bismo dogovorili preuzimanje neispravnog proizvoda. Ne primamo pošiljke poslane na našu adresu bez prethodnog dogovora. U tom slučaju troškove dostave snosi sam korisnik.
-
Prema dogovoru, pružatelj usluga će organizirati preuzimanje pošiljke. Vraćeni proizvod ne smije biti u rastavljenom stanju. Uz proizvod mora biti račun te mora biti vraćen u originalnom pakiranju.
-
U slučaju legitimne pritužbe, pružatelj usluga će popraviti ili zamijeniti oglašeni proizvod novim u roku od 45 dana od obavijesti o prigovoru. U slučaju neopravdane, lažne pritužbe, pružatelj usluga nije dužan vratiti popravljeni proizvod ili ga zamijeniti novim.
-
Nismo odgovorni za bilo kakve financijske gubitke i/ili kvarove strojeva ili drugih dijelova na strojevima zbog upotrebe neoriginalnog/kompatibilnog/obnovljenog potrošnog materijala.
Reklamacije se rješavaju zamjenom predmeta ili povratom novca. O načinu naknade odlučuje pružatelj usluga.
13. Sigurnost
Podatke dobivene od vas koristimo za potrebe vaše narudžbe. Vaše podatke (ime, adresa i telefon) prosljeđujemo tvrtkama odgovornim za isporuku robe. Za potrebe plaćanja, vaše podatke dajemo banci. Informacije ne prosljeđujemo nikome drugome. Nakon isporuke i nakon što primimo vašu uplatu, pristup vašim podacima je zatvoren. Nakon što se ispune porezne i trgovinske obveze, brišemo vaše podatke..
14. Stvarne pogreške
U praksi su stvarne pogreške vrlo rijetke. Ako smatrate da kupljeni proizvodi nisu imali karakteristike potrebne za njihovu uobičajenu upotrebu ili promet u trenutku kupnje ili pokazuju karakteristike predviđene Zakonom o zaštiti potrošača kao stvarne pogreške i ako nas o pogrešci obavijestite ispravno, a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je pogreška otkrivena, možete zatražiti sljedeće:
da besplatno ispravimo nedostatak u proizvodu, ili
da vratimo dio uplaćenog iznosa razmjerno doznačenoj pogrešci ili
da proizvod zamjenjimo novom robom bre zpogreške, ili
da vratimo ukupan uplaćeni iznos.
Svoja prava možete ostvariti u roku od najviše dvije godine od preuzimanja proizvoda.
Dostavite nam proizvod na pregled. Priložite proizvodu obrazac s opisom stvarne pogreške kako bi se proces brže izveo. Prilikom slanja proizvoda na našu adresu, imajte na umu da ne primamo pošiljke s otkupninom. Ako prijavljena pogreška nije sporna, zahtjev će se odobriti u roku od osam dana od primitka proizvoda na pregled. Inače, u roku od osam dana od preuzimanja proizvoda u sjedištu tvrtke Akredon d. o. o Moste 30, 4274 Žirovnica, pismenim putem čemo vas obavijestiti da je pogreška sporna.
OPREZ! Ako je prijavljena pogreška proizvoda sporna, vratit ćemo vam proizvod nakon završetka postupka u istom stanju u kojem je primljen.
Sporove rješava nadležno tijelo u skladu s mjestom poslovnog nsjedišta potrošača.
15. Zaštita osobnih podataka
Pružatelj usluga se obvezuje trajno štititi sve osobne podatke korisnika.Koristiti će jih isključivo u svrhu ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i druge potrebne komunikacije.
Ni pod kojim uvjetima podace korisnika neće predati neovlaštenim osobama. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.
Vaši osobni podaci bit će preneseni putem Interneta. Naše web stranice i drugi sustavi zaštićeni su tehničkim i organizacijskim mjerama od gubitka, uništenja, pristupa, izmjene i širenja vaših podataka od strane neovlaštenih osoba. Unatoč redovitoj kontroli vaših podataka, nije vas moguće u potpunosti zaštititi.
16. Zaštita djece
Reklame će biti jasno vidljive (s obzirom na godine) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija usmjerena na djecu bit će primjerena njihovim godinama i neće iskorištavati povjerenje djece, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.
Pružatelj usluga ne smije prihvatiti narudžbe od nekoga koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika.
Pružatelj usluga ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika. Također, pružatelj usluga ne smije izdavati podatke trećoj strani dobivene od djece, osim roditelja ili skrbnika.
Pružatelj usluga ne smije ponuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.
17. Apsolut odgovornosti
Pružatelj usluga ulaže sve napore kako bi osigurao da su informacije objavljene na njegovim stranicama ažurirane i točne. Međutim, svojstva artikla, datum isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da pružatelj usluga ne uspije ispraviti podatke na web-stranicama. U tom slučaju, pružatelj usluga će obavijestiti kupca o promjenama i dati mu pristup narudžbi ili zamijeniti naručeni predmet.
18. Pravo na informacije
• Informacije: Imate pravo na besplatne informacije o svojim podacima i, ako je potrebno, na zatvaranje i brisanje takvih podataka. Ako imate bilo kakvo pitanje o brisanju, obradi ili korištenju podataka, obratite se na info@toner123.hr ili nam pošaljite zahtjev poštom.
• Obavijesti: nakon prijave na obavijesti, vaše ime i e-mail adresa s vašim dopuštenjem koristit će se u reklamne svrhe dok ne odjavite obavijest. Možete se automatski prijaviti na obavijesti u trenutku narudžbe ili se možete odjaviti bilo kada na info@toner123.hr.
• otkazivanje suglasnosti: dozvola za obavješćivanje izričito je odobrena u toku narudžbe. Podsjećamo da će AKREDON d. o. o. dati sve od sebe kako bi pružio vjerodostojne i ažurne informacije o proizvodima koje plasira na web stranici. Štoviše postoji mogućnost da se karakteristike, dionice i cijene proizvoda promijene tako da pružatelj usluga ne može ispraviti sve podatke. U tom slučaju kupac će naknadno biti obaviješten o promjenama i imat će mogućnost otkazati narudžbu povratom bilo koje cijene ili zamjenom naručenog proizvoda.
Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne odražavaju nužno i u potpunosti karakteristike proizvoda, nego služe samo kao informativni zaslon!
19. Oglašavanje e-pošte
Pružatelj usluga će korisnicima slati reklame samo ako korisnik izričito ne uloži prigovor. Reklamne poruke e-pošte sadržavat će sljedeće komponente:
• bit če jasno i nedvosmisleno označeni kao oglasi,
• pošiljatelj biti će jasno vidljiv,
• kao takve bit će označene razne kampanje, promocije, sweepstas i druge marketinške tehnike.
Uvjeti za sudjelovanje u njima također će biti jasni,
• način na koji se možete odjaviti od primanja reklama bit će jasno predstavljen
• Obavijesti možete automatski provjeriti u trenutku narudžbe ili se možete odjaviti bilo kada na info@toner123. hr.
• želju korisnika da ne prima oglase pružatelj će izričito poštivati.
Promidžbeni materijal bit će poslan u ime tvrtke AKREDON d. o. o. u svrhe izravnog marketinga. U skladu s člankom 73. ZVOP-1, u bilo kojem trenutku u pissmenom obliku ili na drugi dogovoreni način, korisnik može zatražiti da voditelj obrade osobnih podataka trajno ili privremeno prestane koristiti vaše osobne podatke u svrhe izravnog marketinga.
20. Pritužbe i sporovi
Pružatelj usluga poštuje primjenjivo zakonodavstvo o zaštiti potrošača, ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost uspostave učinkovitog sustava rješavanja pritužbi i identificirao osobu s kojom se, u slučaju problema, kupac može povezati telefonom ili e-mailom. Podnesite svoje pritužbe u pismenom obliku na: info@toner123.hr. U roku od pet radnih dana pružatelj usluga potvrdit će da je prigovor zaprimio i poslije toga obavijestiti kupca koliko dugo će se time baviti a u međuvremenu će ga obavještavati o napretku postupka. Pružatelj usluga je svjestan da je ključna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješenja, njegova nerazmjerna priroda između ekonomske vrijednosti tražbine i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna zapreka da se ne pokrene spor pred sudom. Pružatelj usluga stoga čini sve što može kako bi sve sporove riješio sporazumno.
Rješavanje potrošačkih sporova izvan suda
Sukladno sa zakonskim normativima ne priznajemo niti jednog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o rješavanju sporova izvan suda. Ponudnik skladno s odredbama relevantnih zakona objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za web rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je na dostupna potrošačima na poveznici OVDJE –
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Navedena uredba dolazi iz Zakona o rješavanju potrošačkih sporova izvan suda, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova te primjene Uredbe (ES) br. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Main link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Obilje ugodnih i pristuppačnih kupovin, želi vam tim Toner123.hr
AKREDON, trgovina in storitve, d.o.o.
Moste 30
4274 Žirovnica
Slovenija
GSM: 095 392 793 2
E-MAIL ADRESA: info@toner123.hr
RADNO VRIJEME: ponedjeljkomak - petakomk od 10:00 - 14:00
OIB: 33207181680
Registracijski broj tvrtke: 6461972000
Porezni ID: SI-73078492
broj uloška: 2013/40204 Okrožno sodišče v Kranju
Temeljni kapital: 7.500,00 €
IBAN: HR23 2340 0091 1700 1769 5 otvoren kod PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.